Wednesday, March 15, 2006

Sairaan tärkeä

Hassua miten helposti kokeekaan tyydytystä. Edellisestä postauksesta on kulunut noin ikuisuus, ja olen selittänyt sitä itselleni sillä, etten ole "ehtinyt" kirjoittamaan mitään. Ja mun täytyy kyllä olla ihan sairaan tärkeä ihminen jos en ehdi edes blogiin kirjoittamaan. Niin varmaan joo. Oikeasti olen vain ollut iltaisin niin väsyksissä, etten ole saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään.

Toinen mikä nostaa itsetuntoa korkeuksiin on työmatka, jolla olen tällä hetkellä. Myös se saa mut tuntemaan itseni sairaan tärkeäksi, koska ei kai firma maksa lähettääkseen ihmisen ulkomaille, ellei siitä olisi jotain hyötyä sille. Eli, olen siis ihan tosi tärkeä ihminen työnantajalleni. Ehkä.

Mutta oikeasti, on aika hauskaa olla reissussa. Olen nyt UK:ssa, Southwoodissa, ja reissun aiheena koulutus. Huomenna aamulla (lähtö 5.45, jippii) siirryn täältä Saksaan, Ulmiin, ja perjantaina palaan takaisin kotiin. Näin lounaan jälkeen tunnen itseni varsin vakuuttuneeksi siitä, ettei UK ole ehkä mun paikka, ainakaan pysyvästi. Kaikki ruoka on jotenkin ihan yli-rasvaista. Listassa oli kyllä joku "Weight-watcher's dish", mutta jotenkin rasvaiset makkarat kermaperunoilla eivät saaneet mua vakuuttuneeksi... Kaikki on siis suhteellista, näköjään myös ruuan terveellisyys.

Jotain huippua tapahtui muuten eilen, sain ison D:n valmiiksi! Siis jos proffa sen nyt hyväksyy. Alkukiitokset puuttuvat, mutta niitä en aikonut lähettää proffalle tarkistukseen. Teksti on korjattu eri ihmisten kommenttien mukaan, nyt pitää vain saada proffalta viimeinen siunaus. Aika mieletön fiilis. :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home