Friday, March 17, 2006

BMW

Heh, eilen tunsin itseni kyllä vieläkin tärkeämmäksi ihmiseksi. Mun piti siirtyä Ulmiin vuokra-autolla Münchenin kentältä (kaikkein järkevin vaihtoehto) ja auto oli mulle valmiiksi varattu. Saksalainen kolleega kuitenkin vinkkasi, että kannattaa varmistaa vielä että saa talvirenkaat. Tiskillä kysyin sitten ihan ohimennen, että kai autossa on talvirenkaat. Nainen toisella puolella hymyili ja totesi, etten ole tilannut niitä. Haloo, ulkona on talvi (-4), ei tule mieleenkään että talvirenkaat pitää tilata erikseen!?! No, fine, täti lupasi hoitaa asian, mutta kuulemma heidän pienissä autoissaan (jollainen mulle oli varattu), ei löydy talvirenkaita, vaan mun pitää ottaa isompi. Siis voi ei! Mun VW Golf vaihdettin Bemariin. ;-)

Ja se oli muuten mieletön auto! (huom, ei mulla ole tarkemmin tietoa siitä merkistä) Navigointijärjestelmä jutteli mulle, kertoi milloin piti kääntyä mihinkin suuntaan, kaikki kiilteli uutuuttaan. Tunsin itseni taas aivan todella tärkeäksi ihmiseksi. ;) Mutta parasta oli kuitenkin ne Saksan moottoritiet. Ensin kauhistuin kun ajattelin että mun täytyy ajaa niiden sekopäiden keskellä. Sitten kauhistuin kun kojelaudassa oli merkintä max 210km/h (kuka hullu niin kovaa ajaa??) Mutta lopuksi kauhistuin, että olen lennon ja autotiskillä jonottamisen takia yli tunnin myöhässä ja painoin kaasun pohjaan. Baby, se auto kulki. 8)
(toim. huom. Jos olisin ollut siinä kyydissä jonkun toisen ajamana, olisin varmasti puristanut kynteni auton muoviosien läpi ja kirkunut täyttä kurkkua...)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home