Friday, June 09, 2006

Golf

Olin keskiviikkona ja torstaina golf-kurssilla. Opettajana toimi hiukan yllättäen "Idols-Pete". Olihan se hirmu suloinen ja kaikkea, mutta taidan palata takaisin vanhalle prolle, eivät mun lyönnit parantuneet hänen neuvoillaan lainkaan samalla tavoin kuin entisellä prollani.

Keskiviikon kurssin jälkeen oltiin myös pelaamassa 9 reikää Kurkissa. Rangella meni ihan sairaan hyvin! En ole koskaan lyönyt niin hyvin. Harmi vain, ettei homma jatkunut väylillä, epäonnistumisia tuli ihan liikaa. Koko muu porukka laski tasoituksia, but not me. No, eipä haittaa. Mä olin niin fiiliksissä mun onnistuneista lyönneistä rangella, etten jaksanut harmitella huonosti mennyttä kierrosta.

Eilen kurssilla treenattiin myös driverilla lyömistä. Itse lyömiseen ei tullut mitään uutta, mutta... Saatiin testiin uusia mailoja. Ensin vastustelin, ajattelin että keskityn nyt omaan driveriini, jotta oppisin käyttämään edes sitä. Mutta sitten ylipuhuttuna testasin siellä olleita naisten drivereita. Tsiisus! Jos en olisi varmasti tiennyt lyöväni itse, en olisi uskonut niiden lyöntien lähteneen mun mailasta. Aivan uskomatonta! Harmi vain, että se maila mihin rakastuin aivan täysin sattui olemaan myös yksi markkinoiden kalleimmista... Ja 400 euroa on kyllä "hieman" liikaa yhdestä mailasta...

No, lopputulos oli kuitenkin se, että hain V:n töistä, ja lähdettiin kauppaan, jossa meidän tuttu on töissä. Saatiin muutama maila lainaksi ja painuttiin rangelle. Ja mitä mitä mitä, kauniita, suoria kaaria aivan jatkuvasti! Yllättävää oli kuitenkin se, että tämä ylikallis ökymaila ei osoittautunutkaan parhaimmaksi niistä neljästä. Vaan eräs "budjettimaila" (erään arvostelun termi), joka mulle annettiin mukaan tyyliin "no, ota nyt tämäkin varmuuden vuoksi mukaan". Unohdin ensirakkauteni, Cobran, ja päätin satsata suhteeseen Benrossin kanssa. Aivan ihana! Uskomatonta miten lyönneistä voi saada sellaisia kiksejä.

Ei sekään maila mikään kahdenkympin lelu ole, mutta paluuta ei ole... Tänään töiden jälkeen on pakko lähteä ostoksille. :) Beware, mun tasoitus laskee lauantaina kymmenellä! (tai sitten peli menee ihan päin peetä, myyn kamani ja eroan seurastani)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home