Friday, June 16, 2006

Priceless!

Vitsi, tulin eilen illalla työmatkalta kotiin. Kavereita oli sitsaamassa Otaniemessä, ja olin luvannut mennä käymään ja moikkaamaan kun pääsen Suomeen. Kun kone laskeutui 23.30 aikoihin, sain Villeltä viestin, että ilmoittaisin heti kun olen perillä. Viesti kuulosti jotenkin pahaenteiseltä, mutta en soittanut heti, vaan ajattelin suoriutua ensin passintarkastuksesta.

No, tulin sitten ulos tulohallista, puhelin kädessä, valmiina soittamaan Villelle, niin eiköhän se ollut odottamassa siellä ulkopuolella! :) Hämmennyin aivan täysin siitä, että hän oli tullut mua vastaan, vaikka hänen piti olla Otaniemessä sitsaamassa. Ei siinä kuitenkaan vielä mitään, koska kun halasin Villeä, alkoi selän takaa kuulumaan tuttuja säveliä. Sehän oli puoli orkesteria!! Siellä oli n. 10 tyyppiä soittimineen odottamassa mua, ja vetivät tervetulotoivotuksena keikan! Aivan uskomatonta. Tulen myöhään illalla kotiin, ja mulla on oma tervetulotoimikunta soittamassa vastassa. :)) Priceless! Juuri tällaisten juttujen vuoksi orkesteri on niin mieletön kuin on.

Tack Humps! Ni är helt underbara!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home